SPF má od 01.októbra 2019 mediálneho hovorcu, vsadila na skúsenosť !

Slovenská plavecká federácia pod vedením nového prezidenta Ivana Šuleka rozšírila svoj pracovný tím o pozíciu hovorcu SPF alebo media managera, ktorú od 01.októbra 2019 bude zastávať človek s bohatými mediálnymi skúsenosťami a ktorým sa stal Patrik Pavelka. SPF sa viac otvára smerom k médiám a pracuje neustále na svojej značke a aj preto prišiel prezident federácie s touto ponukou: ,, Oslovili sme človeka, ktorý myslí strategicky a ponúka kreatívne riešenia. Má bohaté skúseností s médiami, vie čo naša federácia chce a potrebuje a vytvára zaujímavý obsah. Pracuje dokonale so sociálnymi médiami a je to profesionál. Sme radi, že sme sa na spolupráci dohodli a veľmi sa tešíme na naše vzájomné fungovanie, " prezradila hlava našej federácie. ,, SPF je dobrá, zdravá a dynamická značka, ktorá sa teší veľkej obľube a pre mňa je cťou s týmito ľuďmi spolupracovať. Samotná federácia sa skladá zo štyroch segmentov, takže je pred nami množstvo práce tak, aby boli všetci spokojní. Ja verím, že moje viac ako 20-ročné skúsenosti v oblasti médií pretavím do zdravého naštartovania samotného PR a som presvedčený o tom, že o nás bude ešte viac počuť. Ďakujem prezidentovi SPF Ivanovi Šulekovi za túto  možnosť, ktorú si veľmi vážim. Táto práca ma baví a napĺňa ma a ja verím, že naši fanúšikovia to s pribúdajúcim časom pocítia viac a viac. Vyhrňme si rukávy a poďme na to, " prezradil o svojich pocitoch viac Patrik, ktorý naposledy pôsobil v rádiu Šport a ktorého perfektný hlasový fond, nasadenie, cit a zanietenie poznajú najmä fanúšikovia mokrej lopty z komentovania množstva vodnopólových extraligových ale aj medzištátnych zápasov pre jednotlivé televízne spoločnosti na Slovensku.

--
SPF